Hemma efter myshelg

Hej! Nu är jag hemma igen efter helgen i Umeå! Jag hade sjukt mysigt med älsklingen, kände mig riktigt vuxen när man bara checkar in på hotell så där och bara får vara vi två, att klara oss själva. Vi gick på stan, köpte lite kläder och försökte hitta runt i Umeå. Sen så var vi också och såg Baksmällan 2 på bio, den var bättre än väntat, rolig var den. Och så en underbar natt med baby, vill så himla gärna göra om det!! ♥


Såhär såg vårat rum ut.
Bilden är från hotellets hemsida.


jag!


God lite lagomt lyxig middag!


Haha jag var bara tvungen;)


"Vars är du då?"
"På jobbet"
"Jamen vad heter ditt jobb?"
"Jobbet!!"
hahahah min humor!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]