Sushi

I söndags var jag på Wok n roll med Sara och vi skulle pröva på att äta sushi för första gången! Som tur var så beställde vi nudlar och vårrullar också, för säkerhets skull liksom. Och det var väl tur..

Båda var vi lite kritiska men ändå bestämda över att testa allt som vi hade framför oss. Vara lite modiga en dag sådär. Jag tyckte..det var väl sådär.. Inte så jättegott faktiskt, men det funkade. Hade en väldigt annorlunda smak som man inte riktigt kunde bestämma sig för vad man tyckte om. Och vissa grejer var rent utav gräsliga. Om vi tar lite betyg här då:

Smak: 2/5
Humor: 4/5
Utseende: 3,5/5
Pris: 3/5

Genomsnittligt betyg: 3/5

Har nån därute testat sushi? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Nattali

SJUKT GOTT!!!

2011-10-12 @ 15:05:40
URL: http://nmmw.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ser definitivt mycket godare ut än vad det var...

2011-10-12 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]