Min helg + videoklipp på mig!

Hur har eran helg varit?

Min har varit superbra!! Började med en fredagkväll på stan med EmmaÖJ, och det var väldigt trevligt. Var med Mattias och Rasmus och satt på Subway och pratade om allt möjligt. For hem till henne och sov där på kvällen, pratade massor och hade kul.

Igår for jag till Bygdsiljum till Lovisas stuga med Lovisa och Filip. Hade jättemysigt och framförallt superkul! Vi kom dit vid 5 nångång, lagade tacos, åt, gick ut en liten sväng, såg "Hannibal Rising", lekte några lekar och skrattade hur mycket som helst. Helt galet kul! Älskar att umgås med er, två finfina människor som jag blir glad av ♥

Här kommer en rolig film på när vi gjorde en irländsk julafton som jag har lärt mig att det kallas! Blev lagomt snurrigt där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]