A new beginning

Början på en nya vecka efter ett kort med skönt påsklov är nu här. En ny chans att börja om! Steg upp tidigare idag för att hinna plugga lite, måste se till så att det blir av nu också. Har mycket plugg nu...9 grejer till i veckan tror jag? Och jag som trodde musik inte var nån pluggarlinje...
Aja, det här klarar jag, lite i taget bara!

Har två lektioner idag, påväg hem så ska jag förbi frisören och boka en klipptid, tror det var ett år sen jag klippte mig hos en frisör sist? Så det kan behövas. Sen blir det pluggpluggplugg....


Kommentarer
Postat av: Linnea

Blir så glad varje gång du uppdaterat:D tror jag är lite blogg beroende...

2012-04-16 @ 10:14:49
URL: http://linneasvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]