Dagens träning

5,4 km cykling till skolan, 5,4 km cykling hem, 3,6 km cykling till stan, 1 timmes hårt boxpass, 3,6 km cykling hem.

Sammanlagt 1,8 mils cykling bara idag. Kan bara säga att jag är gaaanska så slutkörd i kroppen. Är så slut i armarna att det är en ansträngning att trycka ner knapparna på tangentbordet.

Boxen var förresten sjukt jobbig! Jag pressade mig genom hela passet, var egentligen trött redan efter 10 minuter, men det var bara att bita ihop. Tur att jag hade Astrid som peppade mig! Där mot slutet blev jag nästan spyfärdig och körde inte de sista minuterna. Blev rätt så arg på mig själv som bara gav upp där mot slutet. Men det här var bara början, om 43 dagar kommer detta passet gå som på en dans, jag ska vara så jävla fit.

Nu taggar jag till zumbapass på söndag och kettlebellspass på måndag.


gammal bild som inte hör till inlägget...en bild på min nya frisyr kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]