I Stockholm

Hejhej! Sitter i Stockholm nu i soffan hos min morbror och ser på hockey, Skellefteå mot Stockholm. Eller jag, så mycket tittar jag väl inte på tvn, jag leker mest med deras iPad.. Åhh jag vill också ha en!
Idag har jag och pappa tagit bilen och irrat omkring i huvudstaden, varit på en MCaffär, kollat på lite kläder och sen försökt hitta tillbaka hit..lättare sagt än gjort,men vi lyckades i alla fall. När vi kom tillbaka väntades god påskmiddag och sedan letning av chokladkanin. Att leta godis blir man aldrig för gammal för!
(Inlägget skulle ha kommit upp tidigare idag)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vem du hade träffat (a) men det frågade jag ju på skolan sen ;)

2012-04-08 @ 12:12:30
URL: http://linneasvardaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]