Bloggen 2 år!

Idag fyller min blogg 2 år! Det är länge som jag har bloggat nu faktiskt! Har ju även bloggat på en annan blogg mellan 2008 och 2010 men den hör till historian.. är pinsamt att se hur jag såg ut och allt jag skrev, var ju bara en liten fjortis då! Jag har utvecklats och förändrats jättemycket under dessa två åren, framförallt utseendemässigt. Det går bara uppåt, hoppas det fortsätter så! ;)

Under dessa två åren har jag hunnit ha ett långt förhållande, min mamma har dött, jag har varit på språkresa, min självkänsla har vuxit nå otroligt mycket och de är bara mycket som hänt. Både de två bästa och de två värsta åren i mitt liv.

Den första bilden jag la ut på mig själv i jämförelse med hur jag ser ut nu.. det är skillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]