Fredag den 13:e - feber

Vaknade inatt av att jag frös så sjukt mycket, så jag la mig både under filten och täcken, men fortsatte frysa.. Så jag tog på mig en tshirt och ett par pyjamasbyxor och Ziperallen ovanpå det. Så det slutade med att jag hade två lager med kläder på mig och låg under täcke och filt men frös ändå.. Hade dessutom ont i hela kroppen.
Och när jag steg upp på morgonen hade jag mycket riktigt feber, 38,6... Så det var bara att sjukanmäla sig och stanna hemma. Sen sov jag i 6 timmar, fram till klockan 12, och efter det har jag bara slötittat på tv.

Och det är klart att jag ska bli sjuk just när jag har planer....blev typ ledsen imorse när jag såg vad termometern visade. Jag hade ju tänkt fara till Filip ikväll och sen fara och åka slalom imorgon med Emma och Mathias...kunde jag inte ha blivit sjuk när det var nått jag ville slippa istället?
Och inte kan jag slappna av nu ens när jag är sjuk heller.. nä jag är bara fokuserad på att skynda mig att bli frisk så att jag kan fara ikväll i alla fall. Det kommer säkert sluta med att jag far ialla fall och blir ännu sjukare. Bara för att. Fan. Självklart så är det ju fredag den trettonde idag med, otursdagen nr 1, och det märks.

Är sjukt deppig nu, ska fylla en vattenflaska och lägga mig och se Paradise Hotel och hålla tummarna för att jag ska bli bättre. Hoppas ni har en bättre fredag än jag.

källa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]