The end

Kanske är lite sen med att säga detta..men alla som jag känner har ju redan läst det på facebook. Att det är slut mellan mig och Filip.. Det var mest känslorna från hans sida som hade försvunnit, men det var lite annat också. Jag grät så sjukt mycket i kanske två dagar, men inte nu längre. Ibland kommer det bara som ett hugg i magen när jag tänker på det, och kommer på något som jag kommer sakna. Vi kommer att fortsätta vara kompisar. Sen. Först har jag tänkt komma över honom. Inte låta honom riva upp såren om och om igen, utan såret ska få läka igen helt först, så att det inte kan gå upp. Då kan vi fortsätta där vi var innan förhållandet - som väldigt bra kompisar.

Så länge du finns i mitt liv senare så är jag nöjd. Vi behöver inte vara tillsammans eller något, jag vet att det går ändå. Tror att det här var helt rätt faktiskt. Båda ville annat just nu.
Du vet att jag älskar dig sjukt mycket och att jag alltid kommer finnas vid din sida som en kompis. Du kan alltid prata med mig! Jag älskar dig Filip ♥

Tack för de 2 åren och 4 månaderna tillsammans med dig. Kommer aldrig glömma dem.
29/8-09 - 18/1-12


källa

avslutar med denna bild som gjordes för kanske 1,5 år sen. jag kommer alltid vara din. inte flickvän, men ändå din.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla stark!

2012-01-23 @ 23:46:31
Postat av: fellan

Söta fina du Viktoria! Så fint skrivet! Kommer sakna dig och vill att du ska veta att ska du till Stockholm nån gång är det bara att slå en pling! =) puss <3

2012-01-24 @ 17:24:31
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]