Körkortet är nära nu!

Idag var jag på körskolan och gjorde lilla uppkörningen som jag klarade galant! Jag var nervös innan och har varit nervös på om jag ens kommer klara av att ta körkortet så jag blev väldigt förvånad när körskoleläraren sa att det var ovanligt att ha så få fel på lilla uppkörningen och att jag borde vara stolt. Snacka om självförtroendehöjare!
Sen så har jag även klarat tre repetitioner idag så nu har jag det som krävs för att få skriva provet, nu gäller det bara att plugga järnet på det! För nu är det inte länge kvar..!
 
Blir att ta en liten paus med plugget nu och se en film som jag förmodligen lär somna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]