Nu är det sommar!

Och DÄR kom sommaren! Så tragiskt, det är 22 juni och det har inte varit sommarvärme än.. men nu kanske den är här, förhoppningsvis för att stanna.
 
Vad ska alla göra på midsommar då? För mig blir det hard work för jag ska jobba. Jobbar 16-21 idag, så jag får fira min midsommar med gamlingarna. Jobbar totalt 15 timmar i helgen, känner pengarna rulla in... Ska tänka på det när jag vet hur roligt alla andra kommer ha det ikväll. Är dessutom ensam hemma sen när jag kommer hem, så det blir en deprimerande midsommar. Jag kommer inte kunna fara ut efter jobbet heller för jag börjar 7 imorgon.
 
Nu ska jag lägga mig ute i solen och plugga körkort. För jag ska fan klara det på första försöket.
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]