Breakfast of the day

Det här blev min frukost idag! Jag är ingen tjej som gillar att stå i köket speciellt mycket (håller mig till städningen haha). Det kan bero på att jag inte är van vid det, och eftersom jag inte är bra på att laga mat och sånt så tycker jag inte det är kul heller. Därför kände jag mig jätteduktig imorse när jag både orkade och hade lust till att göra en frukost utöver min normala!

Dagens frukost består alltså av en omelett med skinka och ost + ett glas smoothie som innehåller yoghurt, mjölk, blåbär och banan.

Det som fattas i denna frukost är väl fibrer skulle jag säga, men det är enkelt löst med en grov macka med keso eller leverpastej på. Så får man både fibrer och mera proteiner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]