Skriva CV + frisyr

Sitter just nu och skriver ett CV som jag ska lämna på Viking imorgon, och hoppas att jag får sommarjobb där! Vore perfekt=)

Det är himla svårt att skriva ett CV, helt plötsligt så ska man framhäva sina positiva sidor, vilket jag tycker att de flesta är för dåliga på. Det man framhäver oftast med sig själv är det dåliga, utan att tänka på det.
I mellanmjölkssverige så ska man ju inte sticka ut, hör ni det.. Nä skit i det, och tänk oftare på vad du är bra på istället! Du mår bättre av det, och ett plus i kanten är ju att du blir bättre på att skriva CVn haha ;)


Rundar av med dagens frisyr! Hade lite mer fantasi än i vanliga fall! Observera lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]