Sömnbrist

Sov för lite inatt med. Som vanligt. Tror det har blivit korta nätter varje natt nu i 3 veckor. Jag sitter uppe för länge på kvällarna, och sen blir det upp tidigt! Varje dag går jag runt som en zombie och orkar inte göra någonting. Det är allra värst när jag kommer hem och varvar ner.. Då har jag ingen ork till att städa och hålla det rent runt om mig, ingen ork att plugga, och ingen ork att vara trevlig överhuvudtaget :(
Och har märkt nu att jag håller på att få jättedålig hy..pga för lite sömn gissar jag.

Så ikväll blir det att göra de där sjukt jobbiga skoluppgifterna så att jag då har gjort färdigt dom! Och sen ska jag se till att vara i säng före 10 ikväll.


Bilden är fotad av Fanny igår när vi såg på Big Brother. Mössan åkte på, pga att jag steg upp försent så jag hann inte fixa håret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]