Pluggpluggplugg

Sitter och skriver på samhällsarbetet och har gjort det i stort sett hela dagen nu. Har fått ihop 2,5 sida så jag är på god väg! Tror dock inte att jag kommer få så bra kritik på detta, då jag har diskuterat och analyserat i hela arbetet och inte bara i diskussionsdelen, hehe. Hoppas läraren ser det som en fördel! ;)
 
När detta är klart så ska jag göra gemuläxan, sången, gitarren och svenskan, kommer nog inte ta så lång tid. Om jag hinner ska jag även jobba lite på projektarbetet.
Då har jag gjort bort allt jobbigt, och så kan jag ta itu med de nya jobbiga grejerna till veckan!
 
Tog mig en liten paus med en god Plopp-glass! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag viiiill! :d:D

2012-10-10 @ 23:39:02
URL: http://fannyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]