S.T.R.E.S.S

Just nu har jag egentligen inte alls tid. Sitter och skriver på min projektrapport som ska vara inne i veckan, och av vad jag har hört så skriver de flesta runt 15 sidor. Mitt kommer nog inte att bli så långt, men då har jag ju nått att förhålla mig till i alla fall. 
 
Om nån minut så får rapporten vila för ett tag för nu är det dags att skriva ett svenska tal, som förberedelse och test inför nationella. Har som flowet inne nu.
 
Och det är inte allt. Har en massa fler läxor så nu i veckan blir det verkligen att ligga i. Jag har inte tid med någonting annat, vilket suger. Försöker jag ta en rast och göra något kul så får jag dåligt samvete och känner att jag borde ha pluggat istället. 
 
Förutom det så är det ännu mer stress. Har ont i hjärtat och bröstet hela tiden och kommer nog snart att gå sönder. Pengabrist. Balklänning. Studentklänning. Stockholm. Utlandet. Jobbsökning i Norge. Framtiden. Pengar, pengar och åter pengar.
Visst, pengar gör en inte lyckligare, men livet blir då jävligt mycket enklare. 
 
 
 
En random bild på mig och på mitt hår som bara vill samarbeta på ena sidan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]