Thursday - barbies&bats

Hej på er! Jag kom just hem från en kväll som jag inte är så väldigt nöjd med. Det var en avskedsbbq för en tjej jag träffat en gång tidigare, med andra aupairer här i närheten! Tjejerna var väldigt roliga att lyssna på, men det var lite svårt för mig att komma in och känna mig bekväm då dom redan kände varann allihop och satt och pratade minnen. 

Sen råkade min värdmamma dricka vin så jag var tvungen att fixa annan skjuts. 
Till skjutsen glömde jag säga var hon skulle svänga av, så blev en extra promenad på 20 minuter för mig. I mina flipflops (jag hatar dom. Vet inte hur många sår på mina fötter dom har skapat nu..) i mörkret (mörkrädd som jag är). Sen blev jag rätt uppskrämd av arga hundar och fladdermöss som flyger just ovanför huvudet på mig. 

Men nu är jag äntligen i sängen min! 
Var ju tvungen att ta lite selfies nu också när jag har smink för första gången på 1,5 vecka! 
Innan jag åkte sa en av ungarna "You look different..." 
Jadu. Smink kan göra mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]