Nattens känslor

Kan inte sova, utan ligger istället här och tänker. Imorgon börjar skolan om igen och jag känner ångest..såklart. Men ska göra den här terminen bättre än den förra. Mer strukturerat så att jag slipper stressa och kan ha kul istället. Och sova mer skulle jag också göra men det verkar ju gå åt helvete.
Jag är så himla puttenuttig nu också och allt jag kan tänka på är en enda person. Jag är så himla kär. Att vara nykär är den bästa känslan som finns och jag önskar att jag alltid kunde vara det. Alla mina problem har mer eller mindre försvunnit nu och allt jag har i skallen är en massa rosa glittriga hjärtan. Jag hoppas att jag alltid kommer känna såhär för nu kan jag säga att jag är lycklig. Det andra hamnar liksom i skymundan, och snällasnälla låt mig fortsätta må såhär bra. Snart spricker jag igen, för du är så himla fin. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]