19 juli

Här har det ekat tomt ett tag! Det är på grund av att jag har jobbat och tränat så mycket och helt enkelt inte hunnit sätta mig vid datorn en sekund. 
 
Imorse var jag i stan och körde ett skivstångspass på Friskis, åkte sedan direkt till jobbet och stod och delade meloner i några timmar.
När jag kom hem var jag så trött att jag satt mig otroligt obekvämt i en fotölj och sov i en halvtimma innan jag la mig på golvet och sov en halvtimma till.
Sedan gick jag direkt till köket, hällde i mig lite socker och lagade mat. Tufft liv det här... 
 
Imorgon åker jag till Göteborg och stannar där över helgen, kommer bli hur härligt som helst!
 
 
 
 
just nu,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]