Hallå halloumi

Hej på er! Idag har det varit en rätt lugn dag. Har grejat på datorn och med Photoshop och fixat med designen! Har fortfarande lite problem med headern bland annat, men det får vara för tillfället. 
 
Har varit in i Huskvarna idag också och köpt ett gymkort för en månad med Jenny! Är galet taggad på träning, och det ska bli extra kul nu när jag har nån att träna med! Har alltid tränat ensam innan, så nu blir det variation.
Känns också mycket roligare att gymma nu när jag äter bra. Nu kan det ge något. Och så kommer jag ha så mycket tid nu att hinna träna!
Friskis och Svettis blev det!
 
När jag kom hem därifrån så lagade jag en mumsig vegetarisk middag, bestående av:
Halloumi
Broccoli
Bulgur
Sallad
Sås (kvarg+aromat)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]