En underbar nystart på livet!♥

Gud vilken härlig dag!
 
Vi har varit och köpt ett väggklocka att ha i köket, efter mina önskemål. För mig är det ett måste med en klocka i köket! Köpte också två badmintonrack för 10 kr styck, och sen for vi och storhandlade. Efter att vi hade skrivit matlistan för veckan. Passade på att slänga ner lite balsam och sånt i vagnen också.
Efter det for vi hem och jag städade ur mormor och morfars kyl och ställde in saker på ett bra sätt (mitt sätt alltså). Att städa kylar är något jag faktiskt tycker är kul..brukar göra det hos mina vänner ibland när deras föräldrar inte ser på hehe... Så nu är det ordning och reda i kylen :D
 
Och även ordning och reda i datorn och mobilen, obeskrivligt skönt! 30 gb= över 6000 bilder är flyttade från mobilen och ordnade på datorn. Börjar om på noll.
 
Jag känner mig verkligen sjukt motiverad på livet nu! Och det var längesen jag kände så sist kan jag tala om. 
Jag har verkligen alla förutsättningarna nu för att kunna leva som jag vill.
Från och med i sommar ska jag leva hälsosamt, bli snygg, frisk och pigg. Och dra med mig mina kära morföräldrar på det också.
Nu känner jag mig verkligen GLAD! Och ikväll blir det party med min fina Fridiiiis! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]