Hej Jönköping

Hej på er! Flytten gick bra och nu bor jag i Jönköping för sommaren. Ser fram emot detta mycket. Jag har gjort mig hemmastadd i mitt lilla hus och det är så litet och mysigt! Igår jobbade jag även första dagen på mitt nya jobb, Rudenstams. Delade meloner i fyra timmar, och pinsamt nog så känner jag av träningsvärk.
 
Idag är det soligt så det kanske blir att jag går ut och solar. Men först ska jag, mormor och morfar sätta oss ner och göra en matsedel för kommande veckan. Så roligt!
Och ikväll ska jag äntligen få träffa Frida!
 
Sista fotot i Skellefteå!
 
 
Hade det rätt skönt på tåget hihi
First bathroom pic - check!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]