Vänner för livet

När man reser så som jag gör så träffar man sjukt många människor hela tiden. Vissa är riktiga creep som man önskar att man inte hade träffat, men det vägs upp av alla de underbara människor man träffar. Jag har träffat galet fina människor, och vi planerar redan nu när vi ska komma och hälsa på varandra i diverse länder här och där. En av dom vänner som jag känner att jag fått för livet är Kanerva, min blondin från Finland. Vi funkar jättebra ihop och har alltid skitkul. Vi har samma syn på livet!

 

Dom här bilderna är tagna för några dagar sen, kvällen innan jag flyttade från vårat gemenasamma hostelrum till lägenheten. Vi satte oss bara ner på golvet och kramades, berättade hur mycket vi tyckte om varandra, hur mycket vi skulle sakna varandra och hur sorligt det var att jag skulle flytta. Dörren till korridoren var öppen så då kom de en random tjej som bestämde sig för att fånga oss på bild haha.

 

(Och ni behöver inte oroa er - mina lår är inte smalare än mina vader, det är ljuset som spökar till min förtjänst;) )

Börjar ju få rätt långt hår nu med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]