Det bästa I

Jag har så mycket jag vill dela med mig av, men har inte haft något internet till datorn och när jag väl har det är det segare än segast. Åh vet knappt var jag ska börja! 
 
Något som är värt att börja med är kanske dagen som ligger på topp 10 av de bästa i mitt liv, med bilderna som är det vackraste jag någonsin har sett!
 
I torsdags bestämde jag och några vänner från hostelet att vi skulle ta en dagstur till Nimbin. Om man tycker att Byron Bay är hippie, så är det ingenting jämfört med detta stället. Hela den lilla lilla staden handlar egentligen bara om weed, så det var intressant att se något så annorlunda.
 
När vi kom hem därifrån så gick vi till fyren, och även Australiens östligaste punkt, och jag har aldrig sett något vackrare än den utsikten. Hade en mysig stund uppe vid fyren, där vi satt glada som bara den, med en gitarr i handen och tittade på solnedgången. Sen var promenaden hem inte helt fel den heller. En magisk dag.
 
 
Alltid lika glad!
 
Allihopa samlade!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]