FRÅGOR

FRÅGA:
Fanny - "For du till Austrailen helt själv eller med någon du känner? 
Kände du någon där innan eller har du lärt känna folk med tiden? 
Jobbar du något där eller har du sparat pengar innan? 
Allt du skriver låter så roligt är så avis.."
 
 
 
SVAR:
Jajjemen, jag åkte helt själv. Kände att på mitt fria år på andra sidan jorden så ska jag göra som jag vill och inte måste anpassa mig efter någon annan, så det känns riktigt skönt faktiskt! Har dock knappt varit ensam alls än, bara lite grann då och då. Man träffar verkligen människor hela tiden!
För nån vecka sen var det nästan så att jag tänkte "Låt mig vara själv, lämna mig ifreeeed" haha!
 
 
Nä men det är hur lätt som helst att lära känna nya! :) 
Jag kände ingen här innan, utan alla kontakter har jag fått nu. Har till exempel bytt nr med 25 personer än så länge. Vissa har man kul med i nån kväll och andra kommer man lite närmare och byter kontaktuppgifter med för att kunna träffas senare.
 
Jag hade sparade pengar innan och dom har jag använt till kostnaderna som var före resan, samt det stora och dyra på resan. För att ha råd att gå runt nu, alltså mat och boende, ska jag jobba mig ihop. Ska se om jag kanske kan jobba för gratis boende på något hostel till att börja med och sedan skaffa mig ett ordentligt jobb när jag rest färdigt och vill stanna längre på någon plats.
 
 
Det är bara att spara lite pengar och boka en resa!! Gör det, du kommer inte att ångra dig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]