One step at a time

Ett steg i taget. Har nu ett fullständigt CV på engelska! Nästa steg blir att gå och skriva ut det nånstans och därefter gå och dela ut det. Jag måste börja nånstans!
 
Grejen är att jag är så fruktansvärt trött hela tiden och knappt förmår mig att göra någonting. Sanningen svider, men om jag går utanför hostelet en dag så är jag stolt för att jag lyckades. Jag vet inte vad det är som gör mig så trött hela tiden, men jag är sjukt less på det.
Kan det vara en mix av dålig mat, lite sömn, min förkylning, lite träning och kanske till och med järnbrist?
Jag måste börja ta hand om mig, på riktigt. Jag saknar sommaren så sjukt mycket, då mådde jag verkligen bra! Det är illa när jag är stolt för att jag orkar en grej per dag...
 
 
bild från förra julen. känner ungefär likadant nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]