Sammanfattning av den senaste veckan - Bondi, Manly, Surfcamp

Förlåt för mitt usla bloggande! Det händer så mycket hela tiden nu så jag får aldrig nån tid till att ta upp datorn! 
 
Ska försöka dra igenom allt lite kort nu då. Förra gången jag skrev bodde jag i Manly, Sydney. Flyttade till Bondi i några dagar för att bo på den kända stranden, men det blåste så fruktansvärt så var inte så roligt. Och liten var den också, under mina förväntningar. Inte så mycket folk heller men det kan ju bero på att det bara är vår här än.
 
Efter Bondi flyttade jag tillbaka till Manly. I lördags var jag, Alina och Jamie ute och gick på några roliga klubbar, experiences, experiences.... I måndags tog jag en buss som tog 8 timmar till Spot X Surfcamp, där jag är nu. Det är sjukt härligt, älskar detta stället! Vad som inte är härligt är att mina flipflop har gett mig hemska skavsår. Ett inlägg om surfingen kommer strax! 
 
 
Bondi Beach
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]