Frozen yoghurt yesterday, delicious breakfast today

Åh jag suger verkligen på att blogga haha! Nä nu jävlar ska det bli ett inlägg om dagen minst! 
 
Igår var jag och Alina ute på stan och frös i kanske en timma. Vi skulle fixa hennes simkort några km härifrån så det en härlig ofrivillig joggingtur för två tjejer utan kondition. På vägen tillbaka till vårat hostel så stannade vi och köpte mat, och jag har nyss ätit min första normala frukost sen jag kom hit! Good job.. 
 
Efter matshoppingen kände vi att vi behövde en belöning eftesom vi frös ihjäl (vad har hänt med att Australien skulle vara varmt? Längtar efter sommaren som kommer snart..) så vi gick och köpte Frozen Yoghurt, första gången för mig. Det var jättegott, men jag råkade ta lite för mycket så det blev ganska dyrt för mig.Även fast killen i kassan kände för att vara snäll och gav mig rabatt. 
 
Vanlijyoghurt, jordgubbar och musli. mums!
 
Yummiiiiiee! Gissa vilken som är min ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Du verkar trivas - mycket att se och härligt med nya kontakter
Körde hem din bil från Stockholm igår - den går bra

Tänker mycket på dig
Kram

2013-09-13 @ 08:29:09
Postat av: Ulla Burman

Älskade Viktoria

Hoppas att det ordnar sig med boende

Det finns något som heter Hillsong som är en kyrka med mycket aktiviteter - kanske de har något boende

Nu skall vi snart på bröllop - det kommer att bli festligt morfar kommer att tala om att man inte skall skämmas för att man är människan och att det inom en finns valv på valv som öppnar sig om man vågar öppna sig inåt

Vi hörs!
Kram

2013-09-14 @ 12:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]