Party night in Sydney

I fredags var det fest som gällde, och det var riktigt kul! Vi började med att gå på nån klubb som sög eftersom det bara var typ 30+ där, så efter 5 minuter så gick vi vidare. Norskorna som jag bor med kände några som kände några och dom satt jag och snackade med. Efter jag blivit bjuden på några gratisdrinkar (följ alltid med till baren och kolla så att ingen lägger i nått, tjejor!) så åkte vi vidare på hemmafest.
 
Där fick jag höra "Viktoria, you're the freakiest girl I've ever met" Jahapp.. tack?
 
Efter en lång natt med bara engelska så glömde jag nästan bort hur man pratar svenska, så jag och den svenska tjejen stod och pratade engelska med varann med.. och det var bara andra dagen, sjukt!
 
 



Mina tjejor!

Kommentarer
Postat av: jenny

Ah du måste uppdatera oftare din snygging!;)

2013-09-12 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]