Do you want to feed disease or fight it?

Jag har länge känt att jag har hål i mitt hjärta som måste fyllas. Förutom hålet från mamma som aldrig kommer kunna bli helt igen, och min älskling som befinner sig i Sverige så är det något mer. Jag vet inte vad, men jag letar för fullt. Kanske är det en passion för något eller att hitta mig själv. Kanske är det en kombination.
 
Just nu mår jag inte superbra som ni vet och detta kombinerat med mycket ensamtid, en vilja att lära mig saker och mitt intresse för hälsa har resulterat i mycket research. Många timmar..

Jag har bland annat läst på om fluor, pineal gland, meditation, veganism, raw & organic diet, detoxer och naturens mediciner. Jag finner detta otroligt intressant och vill bara lära mig ännu mera! Vet att man inte ska tro på allt man läser och hör, men jag tar in allt detta och bildar min egen uppfattning.
Det skadar aldrig att bli mer naturlig i alla fall. Mycket av det jag hittar är HEMSKT. Det får mig verkligen att tänka över vad jag stoppar i mig. Jag vill inte dela med mig här förrän jag känner att jag läst på tillräckligt och kan stå för det jag säger, men det kommer. Det är ett viktigt ämne...
 
Jag har även analyserat mitt liv och hur det har påverkat min personlighet. Det är inte alla som skulle göra det, men det rekommenderas. Man får allting svart på vitt. 
 
 
Jag reste till andra sidan jorden för 5 månader sen, men det är först nu jag reser inåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]