30 januari

Dagarna rullar på här. Jag går till gymmet fyra dagar i veckan, slappar på dagarna när jag inte passar ungarna eller städar. De flesta dagarna ser likadana ut. Är fortfarande extremt trött men nu lutar det istället mot järnbrist, så jag käkar vitaminer. Galet less på att inte orka leva livet som jag vill ha det! 
 
Annars så är det drama runtomkring mig just nu och alldeles för mycket att tänka på. Har just skrivit av mig på 2 a4 för att slippa hålla inne på allt. Att skriva funkar verkligen för mig, när jag väl kommit igång kan jag inte sluta. Här har jag inte någon som jag kan ständigt att förlita mig på och då är skrivandet min bästa vän för att rena huvudet. Och gymmet såklart. 
 
Lessons learned:
- Saker är aldrig som det ser ut på ytan
- Ta konsekvenserna över ditt handlande
- Create yourself - create you world
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]