Teknikpass

Åkte till gymmet idag för första gången på en vecka, då jag har känt mig lite krasslig. Det är mycket bättre att vila ordentligt så att man sedan kan köra igång ordentligt!
Passet för en vecka sen blev ett halvt benpass..var tvungen att avbryta eftersom jag kände mig illamående och yr.. Har haft problem med andningen förut när jag tränat, nu fokuserar jag verkligen på det men jag antar att jag måste fokusera ännu mera. Har även inte kunnat få kontakt med rumpan, vilket är sjukt irriterande - vill ju att min lilla rumpa ska växa! 
 
Så idag blev det ett teknikpass på ben och rumpa. Låga vikter endast med fokus att göra rätt teknik, få kontakt med rätt muskel och att andas rätt. Så kan jag lasta på mer när jag har koll på det. Slutade med att jag körde på i 1,5 timma, vilket är längre än jag brukar..
 
 
Har ofta mycket att skriva men inte ofta så bra bilder som passar, så jag har bestämt mig för att jag hellre skriver utan bilder men oftare, istället för att ha hög kvalité på alla inlägg. Kvantitet före kvalitet blir det. Så det så! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]