Fredag den trettonde

Så hur har början på denna otursdag varit för er? 
Min började med att jag stod och väntade på bussen. När jag såg bussen och den just skulle börja svänga in mot mig insåg jag att jag hade glömt jobbnyckeln hemma. Så var bara att vända om. När jag gick in så smet grannkatten in.. Även fast jag sa att den inte fick.. Satte mig på övervåningen och läste min psykologibok medan jag väntade på nästa buss. Katten ville väldigt gärna vara med, så jag läste lite för den. Men den rev mig mest på armarna... Det var väl rätt mysigt att få sällskap, men grejen är att jag är allergisk...så nu sitter jag här på nästa buss och nyser! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]