Mitt sommarjobb

För er som inte förstått än vars jag sommarjobbar så är det på sommarkyrkan. Det är alltså kyrkans verksamhet på sommaren. På jobbet så ska vi gör en frälsarkransvandring, vi har öppet hus för barn ibland, vi far och hälsar på på ålderdomshem och vi städar. Och så ska vi jobba och hjälpa till i Bonnstan imorrn på midsommarafton.

Jag är inte kristen, och jag sökte inte bara till det här jobbet, utan jag bara fick det och är nöjd med det, vi behöver inte göra så jättemycket. Jag tror att det finns nått övernaturligt som vi inte fattar, men ingen gud. Jag kan bara kors ibland för att det är en fin symbol, men det behöver inte betyda att jag tror på gud!

Lite frågor kommer senare till er underbara läsare:)



Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

sv; okej! :) vi följer dig nu ;'D

2010-06-24 @ 20:39:14
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]