Hejhej! Befinner mig just nu i Stockholm h...

Hejhej! Befinner mig just nu i Stockholm hos Filips syster. Ska sova här inatt för att sen fara till Arlanda imorgon bitti. For hemifrån vid 10 imorse, var i Stockholm city vid 12 och sen dess har jag gått på stan, är ganska så trött nu kan jag lova!! Köpte mig i alla fall 3 st tröjor. Två bandtröjor på HM och en underbar blå tröja från Weekday. Ska såklart visa när jag kommer hem. Blir väl några såna här inlägg med sms nu före jag far, eftersom jag lix har gratis sms ;) Sen när jag är i jersey så tror jag att jag kommer att ha gratis Internet, så då blir det nog inlägg iaf! Fast utan bilder, eftersom det inte funkar..det borde blogg.se fixa! Aja ha en bra lördagkväll puss!


Kommentarer
Postat av: Nattali

Om du bloggar med mobilen via sms så kan du skicka ett MMS med bilderna du vill lägga in så funkar det :)



Så gör jag :D



Lycka till förresten! <3

2011-07-18 @ 18:05:37
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]