Bärbar dator och klädsäck

Har just städat ihop och packat upp lite i mitt rum. Har haft en kartong full med saker som jag bara inte har orkat fundera på, men nu tog jag tag i det. Ska strax prova slå på den bärbara datorn och se vad den går för! Ska självklart ligga i sängen och prova den, en lyx som inte finns med vanlig stationär dator. Antagligen är den fortfarande superlångsam, men någon tömning blir det inte ikväll av den.

Imorgon börjar jag halv 2, så det blir skönt med en lång sovmorgon!!






Stor och jobbig säck som jag måste packa upp.. Grejen är bara den att det får inte plats nånstans!


Massa massa kläder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]