4 september 2011

Idag har jag varit hos mamma och tagit en massa kläder därifrån, även en dator och en skrivare. Kom hem med en hel sopsäck fullproppad med kläder. Har absolut ingen aning om vart jag ska lägga allting, det ryms inte nånstans! I-landsproblem, haha. Blev helt slut av att hålla på med det där i några timmar, så nu sitter jag och hostar här, är inte frisk trots allt.. 

Igår såg jag en massa avsnitt av Australias next top model, säsong 4. Jag är helt fast i den nu, blir nog ett till avsntitt ikväll! Såg även ett avsnitt av Audrina på Mtv, hon är så snygg och jag ser upp till henne!


God middag! Och superenkelt, bara nachos, köttfärs och ost och in i micron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]