Angående min kommande tatuering


Fråga:
Anonym: vad för tatuering skulle du vilja göra? :)

Svar: Hej! Ska börja med att ursäkta mig för ett sent svar av denna kommentar!
Ni som läst min blogg ett tag vet om att min mamma gick bort i somras. Jag vill göra en tatuering till minne av henne, och den kommer ha så stor betydelse för mig att det är ingen risk att jag ångrar mig. Men ska ändå tänka igenom det väldigt noga!
Motivet kommer vara en text, förmodligen ur en speciellt låt, men eftersom jag inte är säker än så vill jag inte berätta =) Den ska förmodligen sitta på revbenen!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

jo jag vet var det ligger :D på ett ungefär :D

2012-03-18 @ 22:34:41
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]