16 dagar kvar...

....Åh. Helt. Jävla. Galet. Om drygt två veckor åker jag ensam till andra sidan jordklotet.
 
Nu börjar nervositeten komma. Också för att jag inte har fixat min internationella körkort än och vet inte om det är för sent att göra nu. Ska kolla det imorgon, annars tror jag inte att det är jordens undergång ifall jag inte skaffar det.. hoppas.... 
 
 
Andra saker jag måste göra innan jag åker är:
 
♥ Skriva ett CV på engelska
♥ Skriva ett personligt brev på engelska
♥ Be mina f.d arbetsgivare om arbetsintyg och referens
♥ Tömma mitt rum
♥ Packa...
♥ Köpa en ryggsäck
♥ Köpa en kamera
♥ Fixa en dator eller surfplatta eller liknande
 
 
Säkert nått mer också, men tar tag i detta först.. 
 
Bild från Whitsundays (hittad på Yahoo(!!!)) som är ett ställe jag SKA besöka i Aussie!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]