Min midsommar

Min midsommar i fredags var mycket lugn. Jag åkte med släkten till en stuga vi har här nere och där åt vi gott, for på midsommarfirande med midsommarstång och tävlingar och på kvällen var vi ute med båten och tog ett dopp. Riktigt skönt faktiskt. Mitt andra alternativ var att fara på fest i Tranås, men jag vet inte, det kändes inte lockande med fest faktiskt. Jag var mer på det ofixade myshumöret. Tror jag börjar bli för gammal.. Skönt att vakna upp och inte vara bakis i alla fall!
 
Midsommarfrukost! Gröt, jordgubbar, äggmacka och tropisk juice! 
 
Kalle Anka på surfplatta, stugvistelse 2.0
 
 
Var med i en darttävling där man skulle träffa 3 pilar på ballonger. Träffade alla. Ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]