Min lägenhet!

Tror minsann jag har glömt skriva det här, men jag har flyttat in i en lägenhet här i Brisbane! Så nu har jag blivit vuxen på riktigt och skaffat min första lägenhet ;) Bor dock inte själv, utan delar den med 2 killar från Brasilien och en från Tyskland.
 
Lägenheten är fin och det är så skönt att ha allt så nära. På hostel lever du i resväskan, köket på en annan våning och toan på andra sidan av korridoren. Och det bästa - eget gym och swimmingpool! Betalar lika mycket i veckan som jag gjorde på mitt förra hostel och detta är ju rätt så mycket bättre. Dock kan de bli ganska ensamt när mina roommates inte är här.
 
Anledningen till att det har gått så länge sen jag skrev sist är för att jag inte har fått internet att funka förrän nu. Eller ja, dongeln funkade inte på min dator, och idag fick jag veta att det är ju bara att göra den till wifi.. Åh - bara några dagar försent ;) Man blir så sjukt beroende av internet alltså! 
 
 
Här kommer bilden på läggan! Riktigt fin och mysig är den!
 
Mitt sovrum, min säng till vänster
 
Vardagsrummet
 
 
 
Balkongen 
 
Sist, men absolut inte den minsta jag har sett - poolen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]