25 kilometer

Försöker verkligen komma igång med nyttigheterna här nu. Men det är sjukt svår, då man som backpacker med brist på pengar gärna köper det billigaste, vilket oftast inte är det nyttigaste. Men ett försök är bättre än inget. 
 
Sammanlagt från i lördags, söndags och måndag så promenerade jag 2,5 mil. Jag tycker inte om att gå, så jag är sjukt stolt över mig själv! Kan ju medge att jag kände mig rätt förstörd efter det. Men har man lägenhetsinspektioner i andra sidan stan så har man! Blev en liten chock för kroppen - från att aldrig gå till att gå 25 km på tre dagar. Det är bra!
 
Denna bild är tagen för några veckor sen. Finns egentligen inte så mycket alls att visa upp, men nu har jag en förebild i alla fall. Snart ska jag leta reda på något gym och sätta musklerna i arbete.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Super snygga leggins! Vart är de inköpta?:)

Svar: Tack! Du kan köpa dom på Stadium för 250 spänn, märket är SOC :)
viktorianystrom.blogg.se

2013-10-22 @ 14:15:16
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: jenny

Fan vad bra vi va i somras på träna!
Saknar sommarn och dig!
Såå grymt avensjuk på dig nu när du lever livet
på andra sidan jorden....
Men bara undrar om du märker av de stora bränderna som härjar i Australien just nu?
Fortsätt uppdatera meer! Ha de bäst kompis!:)

Svar: Ja hur bra som helst! Jag saknar dig, gymmet, träningen och sommaren som var den bästa i mitt liv! Du borde boka en resa du med! Nej det gör jag inte, de är längre söderut, så det är ingen fara med mig :) ska uppdatera så mycket jag kan! Kram på dig
viktorianystrom.blogg.se

2013-10-24 @ 11:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]