Crazy workday

Hej! Jag förstår nu att stress verkligen kan ge en sjukdomar och dålig hy. Idag är jag inne på min sjätte dag på jobbet i rad. Igår var ett mördarpass dessutom. Nog med att jag skulle jobba nästan 10 timmar utan rast, dessutom var det galet mycket folk, vilket vi inte förväntat oss! Vi var till och med tvungen att ringa in extra personal och samtidigt som vi hade kö ut till dörren började allting ta slut, då det var bara att springa hela tiden och göra allt på samma gång. Men tack vare att jag har världens bästa arbetskompis så blev det ganska roligt ändå, så mycket som vi skrattade haha.
Nu ska jag iväg och sen ikväll så firar vi att jag klarat detta med lite party! Kan erkänna att jag helst av allt bara skulle vilja vila ut mig, men det kommer nog bli kul ändå!
 
på den tiden jag fortfarande drack koffein..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]