Luciamorgon

Godmorgon! Jag vaknade 4.30 inatt, helt klarvaken. Tänkte bara "Oh fuck, nu kommer det vara helt omöjligt att gå upp klockan 6". Ni vet hur det brukar vara.. En timma senare kan man vara helt förstörd. Men jag försökte somna om ändå, även fast jag helst skulle ha gått upp då. Men vet ni vad? Det löste sig. För jag somnade aldrig om och nu sitter jag här klockan 6 haha. Det blev ju enkelt och smärtfritt att gå upp i alla fall! 
 
Idag ska jag till Göteborg med mormor. Sen ska jag ta några glas med Johanna. Kan inte bestämma mig om hur många. Det var nog därför jag inte kunde somna om.
 
Nu ska jag fixa mig medans jag lyssnar på julmusik i min mysiga lägenhet/hus/fjällstuga med den nyfallna snön utanför.
Ha en trevlig Lucia!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

snygg!

2014-12-13 @ 10:24:14
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]