Strejk

Hej! Det känns som att min kropp strejkar mot mig just nu.
Jag är alltid trött, även fast jag sover lätt 10 timmar om jag får. Att gå upp efter 8-9 känns som att gå upp efter 6. Så har det inte varit förut. Jag har ont i ena knäet. Jag har sträckt insidan på låret. Jag har nu haft en träningssmärta (ja, smärta) i armarna vilket gjort att jag inte kunnat sträcka ut dem. (Okej den värken drog jag på mig frivilligt)
Av någon oförklarlig anledning så har jag stukat tån. Bara genom att sitta ner och göra ingenting. (hur???)
Och hyn, den ska vi inte ens tala om. Inte sen jag var 13 har jag haft såhär mycket finnar. (därav inga bilder på mig här)
 
Jag undrar vad detta betyder. Kanske att jag måste vila mig. Både fysiskt och mentalt. Jag står upp hela dagarna på ett för tillfället stressigt jobb. Och jag har nog mycket inre stress med. Mycket att ta itu med. Att det tog slut mellan mig och mitt x har  nog också med saken att göra. Mycket som händer nu. 
 
Jag måste bara lyssna på mig kropp och göra som den vill. Då blir det rätt. Jag ska träna lugnare, gå och lägga mig tidigare och bara vila och meditera mer. Tänka på att andas.
 
Ni kanske tycker att jag klagar nu? Men det här är min blogg och här gör jag vad fan jag vill :)
 
tired gif animated GIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]