Winter views

Norrland är vackert på vintern! Även fast jag är därifrån och har bott där i 19 år så har jag faktiskt bara sett nått litet norrsken någon enstaka gång.. Mina vänner där uppe blir bara förvånade haha. Jag vill också se ett sånt där magiskt norrsken! Som detta, som Alexandra Bring tagit uppe i Umeå. Helt oredigerat. Önskar jag var fotografen..
 
foto: Alexandra Bring
 
Men mina utsikter är inte så dumma heller! Förra veckan var jag ute på promenad med pappa och brorsan och tog bilder på vintern med min nya julklapp! En Canon Powershot D30, undervattenskamera! :D
 
 
Och Småland är inte heller dumt. Utsikt från min bakgård idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]