I'm on

Var och gymmade med grymma Sandra idag. Vi körde ben och rumpa, och trodde fan jag skulle dö.. Så tufft! Mådde illa och blev yr, värre än jag brukar på benpassen. 
Fick en massa bra hjälp från henne på min squatsteknik, verkligen vad jag behövde! Nästa benpass blir lite softare med fokus på tekniken så att det verkligen sitter. 

Efter passet fick jag lite bråttom till bussen så det var bara att springa.. Vilket var lättare sagt än gjort! Varför ska alla gym jämt ha trappor för?! Åh jag kommer ha träningsvärken from hell imorrn. Har gått runt hemma hela kvällen och stånkat och stönat och tyckt synd om mig själv för att jag redan har träningsvärk haha!

Jag och Sandra har gjort en plan. Och jag är astaggad på träning nu! Köpte massa träningssaker idag vilket gör allt ännu roligare :) 

Och nu är det dags att sova.. Sjukt virrigt och osammanhängande inlägg, är lite svårt när klockan är 02, skyller på det. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]