The meaning of life is to learn

Åh! Jag älskar personer, länkar, videor, ja - ALLT som får mig att förstå mera, lära mig saker och vidga mina vyer! Öppna ögonen. Jag försöker vara kritisk till allt. Inte negativ till allt, utan istället ta till mig saker från olika ställen.
 
Jag ramlade bara på den här videon, minns inte ens hur. Men jag tittade på hela. Han är lätt att lyssna på och säger det han vill säga tydligt och lite roligt. Den handlar om Feministiskt Initiativ's politik. Ja, tjejer och killar ska ha exakt samma rättigheter enligt mig, det ska vara jämställt. Men bara för att man tycker det så ska man inte rösta på F!. För att det låter bra. Ta reda på vad du egentligen röstar på. (jaaaa, bara en månad efter valet...) För deras politik är för det mesta idiotisk. Lyssna själv. 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]