Salzburg

Hej! Sen sist har jag varit i Mostar i Bosnien och nu är vi i Salzburg i Österrike. Det är galet dåligt väder och igår hade vi hagel.. Och lite snöblandat regn. Hoppas på bättre väder i Amsterdam som är nästa stopp :) 

Idag har vi varit på Salzburgmuseumet och på den sämsta badhuset jag nånsin varit på.. Det var en vanlig bassäng och en barnbassäng. That's it. Ingen bastu och ingen bubbelpool. Och nu till det värsta : inte separata omklädningsrum för män och kvinnor. Utan bara ett stort omklädningsrum med små bås man kunde låsa in sig i för att byta om. Som tur var så fanns det delade duschar.. Jag är inte speciellt brydd om nakenhet och sånt egentligen, men det här var nog gränsen. Skulle inte vilja duscha i samma rum som en massa män.. Uuh.. 

Haha ni ser ju här hur skylten för badhuset ser ut... :P 




Kommentarer
Postat av: matilda

Jag var i Salzburg för fyra år sedan, och staden är verkligen supermysig! Vill verkligen åka dit igen :)

2015-04-02 @ 17:46:12
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj då!!hahah inte kul....men hoppas resten av resan varit bra!

2015-04-08 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]