Jag ska avstå...

Hej på er! Idag har jag varit ledig, men det har varit en fylld dag i alla fall. Imorse var jag på bästa Body Temple och fixade mina bryn och fransar. SÅ fint blev det! Sen gick jag på stan en stund och hittade ett par snygga tights. Begav mig sen till psykologen, och efter det kom morfar och hämtade mig och vi åkte till XXL och köpte lite nödvändigheter till vår resa! Så som sovsäck, nackkudde och regncape.
 
Vi åt vår sista måltid innan fastan på Max. Sen åkte vi till kyrkan för att för min del få en symbol för början på fastan. Jag kände det nu ännu tydligare, att om jag är troende, så är det inte på gud. Jag trivdes inte. Speciellt inte med att säga att jag överlåter mig själ till gud. Det ger mig illuminativibbar...
 
Morfar berättade för mig att fastan började idag och det är en tid fram till påsk då man avstår från vissa saker. Jag har bestämt mig att avstå från socker och serier. Socker för att det är rent gift och för att jag är smått beroende. Och serier för att det ärligt talat tar upp all min vakna tid hemma. Nästan ett beroende det med. Det är så lagom svårt att sitta här på datorn och skriva utan att starta igång True Blood ska ni veta.....
 
Så: inget socker och inga serier fram till påsk. Wish me luck.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]